vše do kanceláře i pro Váš domov
NÁKUPNÍ KOŠÍK
v košíku nejsou žádné položky

Odběr novinek


Kód: Captcha
Opište:
 

Prodloužení Avast Business Patch Management (100-249 PC) na 1 rok

Doporučit výrobek Tisk sdílet na facebooku
Cena s DPH: 200 Kč
Cena bez DPH: 165,30 Kč
Recyklační příplatek: 0 Kč
Autorský poplatek: 0 Kč
Dostupnost: není skladem
Záruka (měsíců): 24
Výrobce: AVAST software
Katalogové číslo: AVG02638




Zboží označené SKLADEM nemusí být vždy na prodejně Zlín - Malenovice !


Produkty označené kat.číslem COR- nemusí být expedovány ihned !



 
 

Informace o Prodloužení Avast Business Patch Management (100-249 PC) na 1 rok

Prodloužení Avast Business Patch Management (100-249 PC) na 1 rok Avast Business Patch Management nabízí snadno použitelnou centralizovanou službu, která automaticky identifikuje kriticky důležité záplaty, prioritizuje jejich nasazení a monitoruje výsledek, aby byla zachována integrita zabezpečení.


Jak instalace oprav funguje?

1) Zkontrolujte všechna zařízení, které opravy jim chybí

Vyberte, jestli se má kontrola oprav provádět denně, týdně nebo měsíčně, a nastavte přesný čas, kdy se má spouštět.

2) Nainstalujte opravy

Opravy pro všechny dodavatele a aplikace a opravy všech typů závažnosti se budou instalovat automaticky. Pokud některé aplikace opravovat nechcete, můžete pro ně snadno nastavit výjimky.

3) Zkontrolujte stav oprav

Pomocí konzole můžete snadno prohlížet chybějící opravy, názvy a závažnost oprav, poznámky k vydání, data vydání a mnohem více.


Funkce produktu Patch Management

- Flexibilní harmonogramy instalace

- Instalujte schválené opravy, když se vám to zrovna hodí.

- Intuitivní ovládací panel

- Spravujte všechny potřebné opravy softwaru a prohlížejte si grafické přehledy nainstalovaných, chybějících či neúspěšných oprav na libovolném spravovaném zařízení.

- Přizpůsobitelné opravy

- Vyberte, pro které dodavatele softwaru a produkty chcete opravy hledat a instalovat a taká požadovanou úroveň závažnosti oprav. Do pravidel instalace můžete přidat výjimky pro dodavatele, produkty a závažnost.

- Místní agent pro opravy

- Všechny dostupné opravy se stahují do místního zařízení, které se chová jako hlavní agent a předává je do spravovaných zařízení na síti.

- Výsledky hledání oprav

- Na konzoli pro správu si můžete prohlížet výsledky kontrol oprav a zjišťovat, které opravy chybí a další související informace, jako je číslo KB, odkaz na příslušný bulletin, datum vydání, popis atd.

- Různé reporty

- K určování stavu a zabezpečení softwaru na zařízeních vám poslouží řada přizpůsobitelných reportů.


Systémové požadavky:


Management Console

Windows 7 (Service Pack 1), Windows 8,

Windows 8.1, Windows 10 – Windows 10 Pro,

Windows 10 Education, and Windows 10 Enterprise.


Servers

Windows Server 2019 (64-bit version)

Windows Server 2016 (64-bit version)

Windows Server 2012 (64-bit version)

Windows Server 2008 R2 (64-bit version

with the latest Service Pack, excl. Server Core Edition)

Microsoft Exchange Server 2016 (64-bit version)

Microsoft Exchange Server 2013 (64-bit version)

Microsoft Exchange Server 2010 Service Pack 2 (64-bit version)


Hardware

Intel Pentium 4 / AMD Athlon 64 CPU

supporting SSE2 instructions, 256 MB+ RAM and 2 GB of hard disk space.


Patch is only available for Windows

Produktu nemá momentálně další související zboží

Videoukázka


U nás zakoupíte produkt Prodloužení Avast Business Patch Management (100-249 PC) na 1 rok , za nejlepší ceny, využíjte také po Zlínsku DOPRAVU zdarma.

Naše firma také nabízí kompletní vybavení kanceláří, firem kancelářskou a výpočetní technikou.
Nabízíme počítače a notebooky: HP, Lenovo, Acer, Asus, IBM, MSI. Tablety: Acer, Asus, Gogen, Modecom, Apple, Umax.
Z kancelářské techniky nabízíme: skartovačky, Laminátory, Projektory, telefony stolní i GSM, zakázkový nábytek na míru, řezačky papírů, tiskárny a multifunkční tiskárny, kopírovací stroje.
Kopírky a multifunkční zařízení nabízíme i na servisní a pronájemní smlouvu za výhodných podmínek.
Dále nabízíme Papírenské zboží jako jsou šanony, spisovky, archivační potřeby, psací potřeby, tabelační a xero papíry.
Jsme autorizovaný servis značek Brother (tiskárny, multifunkce, faxy), KonicaMinolta (tiskárny a multifunkce), Sharp (kopírky), Panasonic (multifunkční stroje, kopírky a telekomunikační techniky)
Pro firmy i domácnosti provádíme rychlý a kvalitní servis počitačů, notebooků, tabletů a kompletní kancelářské techniky.

Využijte ROZVOZ PO ZLÍNSKU ZDARMA! Našim stálým zákazníkům dodáváme na faktury se splatností 14 dnů!

Poradíme Vám

Zákaznický servis 577 691 216
teno@teno.cz
 
Počítače Software 577 691 201
frnoch@teno.cz
 
Papír Kancelářské potřeby 577 691 216
vitkova@teno.cz
 
Spotřební materiály 577 691 204
hampl@teno.cz
 
COPY CENTRUM 577 691 204
copy@teno.cz
 
SERVIS KOPÍREK 577 691 221
teno@teno.cz
   
 

Aktuality

 

 

 
 
 

Sitemap