KM On-site Service Pack 48 měsíců pro Bh C20P, MC4650, MC4750, MC3730DN pro stroje
bizhub C20P, magicolor 4650
Službu On-site Service Pack jde ke stroji dokoupit nejpozději do 3 měsíců od zakoupení stroje !!
Parametry služby:
- servisní zásah technika Konica Minolta v místě provozu zařízení se vztahuje na uvedené modely vč. všech dodávaných konfigurací
- probíhá v čase 8.00 - 16.00 hod (začít musí vždy tak, aby byla ukončena v tuto dobu, pokud není objednán jiný druh služby)
- garantovaný příjezd technika Konica Minolta do 16 pracovních hodin po nahlášení požadavku na Zákaznické centrum Konica Minolta (tel. 841 777 777)
- zahrnuje cestovné a práci technika spojené s opravou po dobu 36 nebo 48 měsíců od zakoupení zařízení
Podmínky služby:
- ihned po zakoupení služby je koncový uživatel povinen zařízení registrovat na webu http://www.konicaminolta.cz/cs/hlavni-stranka/sluzby-a-porad...
- záruka se nevztahuje na spotřební materiál a opotřebitelné díly s deklarovanou životností
- zařízení musí být provozováno v rámci doporučených provozních podmínek a tiskového zatížení
Zánik nároku na službu:
- používání neoriginálního spotřebního materiálu (tonery)
- používání tiskových médií neschválených výrobcem
- provozování zařízení v nevhodných provozních podmínkách
- závady vzniklé neodbornou manipulací nebo údržbou ze strany zákazníka
- zásahy nebo úpravy zařízení provedené neoprávněnými osobami
Zákaznický servis |
577 691 216 teno@teno.cz |
Počítače Software |
577 691 201 frnoch@teno.cz |
Papír Kancelářské potřeby |
577 691 216 vitkova@teno.cz |
Spotřební materiály |
577 691 204 hampl@teno.cz |
COPY CENTRUM |
577 691 204 copy@teno.cz |
SERVIS KOPÍREK |
577 691 221 teno@teno.cz |
Copyright 2006 - 2015 TENO.cz, všechna práva vyhrazena. Pokud není uvedeno jinak, jsou uvedené ceny vč. DPH.
Ceny se mohou v průběhu nakupování měnit bez předchozího upozornění. obrázky mohou být jen ilustrativní.