vše do kanceláře i pro Váš domov
NÁKUPNÍ KOŠÍK
v košíku nejsou žádné položky

Odběr novinek


Kód: Captcha
Opište:
 

Software SAFESCAN Workforce Planner

Doporučit výrobek shop:GetText(TextID=Print_DetailLink) sdílet na facebooku
Cena s DPH: 4 014 Kč
Cena bez DPH: 3 317 Kč
Recyklační příplatek: 0 Kč
Autorský poplatek: 0 Kč
Dostupnost: není skladem
Záruka (měsíců): 24
Výrobce: SAFESCAN
Katalogové číslo: 125-0453



Zboží označené SKLADEM nemusí být vždy na prodejně Zlín - Malenovice !


 
 

Informace o Software SAFESCAN Workforce Planner

- Nadstandardní verze softwaru k docházkovým systémům Safescan s možností plánování v třísměnném provozu

- Určeno pro modely TA-655, TA-810, TA-850, TA-855, TA-920 a TA-965

- Denní/ týdenní/ měsíční/ pravidelné reporty za oddělení/ zaměstnance

- Upozornění na pozdní příchod či brzký odchod zaměstnance

- Pro přehlednost lze barevně rozlišit jednotlivé typy dat

- Data lze exportovat do .pdf či .csv souborů a následně odeslat e-mailem

- Možnost tisku týdenních pracovních rozvrhů

- Pracovní kódy – dovolená, lékař, nemocenská

- Tisk prezenční listiny – kontrola kdo se v reálném čase nachází v budově

- Rychlé plánování jen přetahováním myší

- Plánování dovolených

- Import oficiálních státních svátků všech evropských zemí

- Bilance přesčasů a dovolené (vyčerpaná a zbývající dovolená)

- Snadná editace doprovodných protokolů

- Určeno pro Windows 7, Windows 8, Windows Server 2003/2008

- 30 denní trial verze je ke stažení na adrese http://www.safescan.com/media/downloads/workforceplanner30.z...

- Po zakoupení produktu obdrží zákazník PIN kód, který použije pro získání licence k softwaru na adrese www.safescan.com/activation

Produktu nemá momentálně další související zboží

U nás zakoupíte produkt Software SAFESCAN Workforce Planner, za nejlepší ceny, využíjte také po Zlínsku DOPRAVU zdarma.

Naše firma také nabízí kompletní vybavení kanceláří, firem kancelářskou a výpočetní technikou.
Nabízíme počítače a notebooky: HP, Lenovo, Acer, Asus, IBM, MSI. Tablety: Acer, Asus, Gogen, Modecom, Apple, Umax.
Z kancelářské techniky nabízíme: skartovačky, Laminátory, Projektory, telefony stolní i GSM, zakázkový nábytek na míru, řezačky papírů, tiskárny a multifunkční tiskárny, kopírovací stroje.
Kopírky a multifunkční zařízení nabízíme i na servisní a pronájemní smlouvu za výhodných podmínek.
Dále nabízíme Papírenské zboží jako jsou šanony, spisovky, archivační potřeby, psací potřeby, tabelační a xero papíry.
Jsme autorizovaný servis značek Brother (tiskárny, multifunkce, faxy), KonicaMinolta (tiskárny a multifunkce), Sharp (kopírky), Panasonic (multifunkční stroje, kopírky a telekomunikační techniky)
Pro firmy i domácnosti provádíme rychlý a kvalitní servis počitačů, notebooků, tabletů a kompletní kancelářské techniky.

Využijte ROZVOZ PO ZLÍNSKU ZDARMA! Našim stálým zákazníkům dodáváme na faktury se splatností 14 dnů!

Poradíme Vám

Zákaznický servis 577 691 216
teno@teno.cz
 
Počítače Software 577 691 201
frnoch@teno.cz
 
Papír Kancelářské potřeby 577 691 216
vitkova@teno.cz
 
Ostatní výrobky 577 691 216
teno@teno.cz
 
COPY CENTRUM 577 691 220
copy@teno.cz
 
SERVIS KOPÍREK 577 691 221
teno@teno.cz
   
 

Aktuality

15.10.2016

EET - prodej a servis registračních pokladen připravené pro EET, kasafik pokladní systémy

 
 
 

Sitemap