vše do kanceláře i pro Váš domov
NÁKUPNÍ KOŠÍK
v košíku nejsou žádné položky

Odběr novinek


Kód: Captcha
Opište:
 

Docházkový systém SAFESCAN TA-8035 Wi-Fi Šedá

Doporučit výrobek shop:GetText(TextID=Print_DetailLink) sdílet na facebooku
Cena s DPH: 20 373 Kč
Cena bez DPH: 16 837 Kč
Recyklační příplatek: 0 Kč
Autorský poplatek: 0 Kč
Dostupnost: skladem
Záruka (měsíců): 24
Výrobce: SAFESCAN
Katalogové číslo: 125-0490



Zboží označené SKLADEM nemusí být vždy na prodejně Zlín - Malenovice !


 
 

Informace o Docházkový systém SAFESCAN TA-8035 Wi-Fi Šedá

- Docházkový systém s možností různé registrace včetně softwaru

- Registrace pomocí otisku prstu, karty, čipu nebo PIN kódu

- S možností aktivací dveří a čidla alarmu

- Kompletní evidence pracovní doby (příchody/odchody, přestávky, projekty,..)

- Přesný výpočet odpracovaných hodin/přesčasů

- Přístup k datům v reálném čase

- Možnost použití více terminálů v rámci jedné sítě

- Velký 3,5" barevný TFT displej

- 8 programovacích tlačítek

- Intuitivní grafické uživatelké rozhraní

- Počet registrovaných uživatelů až 3.000

- Až 100.000 časových záznamů

- Rozhraní: Wi-Fi, Ethernet (LAN), USB

- Jazyky terminálu: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, PT, NL, SK, HU, PL, DK, SE, FI

- Jednoduchá montáž

- Obsah balení: terminál, adaptér, licence na software, 5x RFID karta, sada pro montáž na stěnu, průvodce rychlou instalací

- K tomuto produktu můžete získat prodlouženou záruku. V případě, že se do 30 dnů od nákupu zaregistrujete na stránkách https://www.safescan.com/en/myAccount/login/ prodloužíte záruku na 36 měsíců. Bez registrace platí standardní záruka 24 měsíců.

- Trial verze softwaru Safescan TA 4.1 ke stažení na http://www.safescan.com/en/support/12/downloads/#

Produktu nemá momentálně další související zboží

U nás zakoupíte produkt Docházkový systém SAFESCAN TA-8035 Wi-Fi Šedá, za nejlepší ceny, využíjte také po Zlínsku DOPRAVU zdarma.

Naše firma také nabízí kompletní vybavení kanceláří, firem kancelářskou a výpočetní technikou.
Nabízíme počítače a notebooky: HP, Lenovo, Acer, Asus, IBM, MSI. Tablety: Acer, Asus, Gogen, Modecom, Apple, Umax.
Z kancelářské techniky nabízíme: skartovačky, Laminátory, Projektory, telefony stolní i GSM, zakázkový nábytek na míru, řezačky papírů, tiskárny a multifunkční tiskárny, kopírovací stroje.
Kopírky a multifunkční zařízení nabízíme i na servisní a pronájemní smlouvu za výhodných podmínek.
Dále nabízíme Papírenské zboží jako jsou šanony, spisovky, archivační potřeby, psací potřeby, tabelační a xero papíry.
Jsme autorizovaný servis značek Brother (tiskárny, multifunkce, faxy), KonicaMinolta (tiskárny a multifunkce), Sharp (kopírky), Panasonic (multifunkční stroje, kopírky a telekomunikační techniky)
Pro firmy i domácnosti provádíme rychlý a kvalitní servis počitačů, notebooků, tabletů a kompletní kancelářské techniky.

Využijte ROZVOZ PO ZLÍNSKU ZDARMA! Našim stálým zákazníkům dodáváme na faktury se splatností 14 dnů!

Poradíme Vám

Zákaznický servis 577 691 216
teno@teno.cz
 
Počítače Software 577 691 201
frnoch@teno.cz
 
Papír Kancelářské potřeby 577 691 216
vitkova@teno.cz
 
Spotřební materiály 577 691 204
hampl@teno.cz
 
COPY CENTRUM 577 691 204
copy@teno.cz
 
SERVIS KOPÍREK 577 691 221
teno@teno.cz
   
 

Aktuality

15.10.2016

EET - prodej a servis registračních pokladen připravené pro EET, kasafik pokladní systémy

 
 
 

Sitemap