Easy Service Plan 3 year on-site NBD - Cat.B i-SENSYS Servis následující den u zákazníka. Laserové tiskárny, multifunkční zařízení a faxy i-SENSYS
Nutnost zaregistrovat ESP do 90 dnů od zakoupení produktu.
NELZE vrátit.
Nejlepší způsob minimalizace prostojů. V případě závady mohou zákazníci volat oddělení technické podpory společnosti Canon. Pokud závadu nelze vyřešit telefonicky nebo na dálku, bude následující pracovní den do sídla společnosti vyslán kvalifikovaný servisní technik.
jediný platný seznam přiřazení ESP-stroj je aktualizován na http://www.canon.cz/easyserviceplan/i-sensys/index.aspx
Objednaný ESP balíček NELZE vrátit.
ESP balíček lze aplikovat jen v zemi (CZ/SK), kde je stroj.
SB pokrývá pouze uzemí kde je registrovaný - není určeno pro export (mimo CZ/SK)
Zákaznický servis |
577 691 216 teno@teno.cz |
Počítače Software |
577 691 201 frnoch@teno.cz |
Papír Kancelářské potřeby |
577 691 216 vitkova@teno.cz |
Spotřební materiály |
577 691 204 hampl@teno.cz |
COPY CENTRUM |
577 691 204 copy@teno.cz |
SERVIS KOPÍREK |
577 691 221 teno@teno.cz |
Copyright 2006 - 2015 TENO.cz, všechna práva vyhrazena. Pokud není uvedeno jinak, jsou uvedené ceny vč. DPH.
Ceny se mohou v průběhu nakupování měnit bez předchozího upozornění. obrázky mohou být jen ilustrativní.